* Po krátké nemoci nás opustil VELKÝ fanda motocyklových závodů
dlouholetý ředitel a následně čestný předseda AMK Hořice pan

Jaroslav Luňák 

 

2016  
* Honza Vávra na si stránkách czechroadracing.cz i dal práci se statistikou
a dal do přehledné tabulky vítěze a nejrychlejší jezdce. 300 ZGH 
   
2015  
*

Opustil nás František “Frankie” Mrázek

   
*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po úspěšném druhém ročníku se opět motocyklisté na Masarykově okruhu pokusí 12.10.2014 překonat rekord v počtu motocyklů na závodní dráze. Ten aktuální má hodnotu 2988 strojů. Akce je zároveň vzpomínkovou jízdou na zesnulého Marca Simocenlliho. Po zbytek dne probíhají jízdy veřejnosti motocyklů.

 Kolonu po dráze opět povedou známí jezdci - vítěz závodu TT na Manu Kamil Holán, testovací jezdci Pepa "Sršeň" Šiler a Karel "Carlos" Táborský a další. Akci podporují čeští i zahraniční jezdci MotoGP.

  1. Příjezd na okruh - na bráně vám pořadatelé dají pamětní samolepku, která zároveň slouží k sečtení počtu účastníků. Můžete si ji nechat hned nalepit na vámi vybrané místo, nebo si ji vzít k sobě bez nalepení. Po průjezdu branou už není možné samolepku zpětně získat. Okruh je otevřen od 9.00.
  2. Parkování v areálu - motocykly budou směřovány do paddocku, kde mohou volně parkovat. V prostoru parkoviště u řídící věže pak bude připraven doprovodný program akce. Oproti předchozímu ročníku bude posílena i kapacita stánku s občerstvením.
  3. Nájezd na trať - v 11.30 bude otevřen nájezd na dráhu. Jezdci pojedou po nájezdu na trať plynule až do prostoru "stadion", tedy do 8. a 9. zatáčky. Tam čelo kolony zastaví a ostatní jezdci se seřadí za ně. 
  4. Focení / filmování - po najetí celé kolony na dráhu proběhne focení a filmování. Budou pořízeny i letecké záběry kolony.
  5. Rozjezd kolony a výjezd z trati - po ukončen focení (cca 15 minut) začne postupný rozjezd. Traťoví komisaři budou vždy po cca 100 jezdcích pouštět skupinky k výjezdu, před každou skupinkou pojede vodící vůz. Cílem je, aby každá skupiny mohla odjet komfortní rychlostí a zabránilo se vzniku kolon pří výjezdu z dráhy. Kolona se nerozjíždí postupně, takže všichni mají zaručeno, že celý okruh projedou komfortní rychlostí (ti, kteří se seřadí na konci kolony a pojedou nejkratší úsek trati při nájezdu, projedou naopak nejdelší úsek při výjezdu. 
  6. Pokus o rekord s vyhlášením počtu účastníků bude ukončen do 14.00. Poté pokračují volné jízdy.

Jaké jsou podmínky účasti?

  • akce je vhodná pro všechny typy motocyklů včetně skútrů, mopedů, historických strojů apod.
  • každý účastník musí mít helmu
  • pokus o rekord lze absolvovat i na závodním motocyklu bez registrační značky. Pořadatelé si vyhrazují právo vykázat z jízdy motocykly, které nejsou v dobrém technickém stavu a mohly by ohrozit ostatní účastníky
  • účast na pokusu o rekord je zdarma

 

   
*

 

 

 

 

 


 

Pozvánka na již tradiční motocyklové závody
 23. ročník České Tourist Trophy.


Který se jede letos v Hořicích a skládá se z tříd, klasic 350 ccm, klasic 500+700 ccm, sidecar a letos poprvé
také  šampinát IRRC. Tento šampionát se jezdí na přírodních okruzích ve dvou třídách a to SUPERSPORT
a SUPERBIKE a to vždy dva závody o víkendu. Tento šampionát se jezdí od roku 2003. Původně se jmenoval
POHÁR TŘÍ NÁRODŮ, kterého se účastnili jen jezdci Nizozemí,Belgie a Německa a jezdil se v uvedených zemích.
Od roku 2010 se počet zemí rozšířil a změnil se také název na IRRC (Mistrovství Evropy na přírodních okruzích).
V roce 2011a 2012 se jel tento šampionát také i na Těrlickém okruhu. Letos máme to potěšení uvítat tento šampionát
i na našem okruhu kterého se zúčastní jako pravidelní účastníci i někteří čeští jezdci: Marek Červený, Kamil Holán,
Petr Košťál, Pavel Tomeček či Aleš Nechvátal. Ale i další čeští jezdci na divokou kartu které známe z 300 ZGH

Věřím že uvidíme velmi kvalitní závody a při dobrém počasí třeba i překonání traťového rekordu.

 

Neděle / info k jednotlivým závodům  od Silniční Motorky.cz

FOTO sobota + neděle       VÝSLEDKY
 

   
*

 

 

 

 

 

300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA

Sobota /  z tréninků se odjela pouze první část, která i ta měla více jak hodinové
zpoždění . Ke konci prvního tréninku "litrů" již začalo pršet z kterého plynulo
mnoho pádů a další dnešní tréninky museli být pro nepřízeň počasí předčasně ukončeny.

VÝSLEDKY        FOTO

Neděle /  kometář k jednotlivým závodům od BikeRacing.cz

VÝSLEDKY        FOTO

   
*

 

 

Vyjádření k letošní závodní sezoně MK racing

Podle dostupných informací se Martin ze zdravotních, ale také finančních důvodů necítí
dostatečně  připraven na to, aby mohl závodit  na té nejlepší  úrovni. Proto do letošního
ročníku UEM SUPERMONO CUP nenastoupí a neuvidíme ho ani v Hořicích.

   

*

 

 

Zveme všechny fanoušky a příznivce motocyklového sportu
na 52. ročník závodů 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA
do Hořic v Podkrkonoší 17.- 18. května 2014

více na www.amkhorice.cz

   

*

Výsledky prvního závodu Jarní cena Brna silničních motocyklů
   

*

Kalendář UEM Supermono 2014
   

*

Kalendář česko-slovenského road racingu

- 2014 -

 
   
21.12.2013 Předběžný kalendář ESA 2014
   
  16-18.května Assen / Holandsko                 Ducati Clubraces
  13-15.června Snetterton / Anglie                  300 UK BSB
  25-27.července Red Bull Ring / Rakousko   Ducati Speeddays
  22-24.srpna  Oschersleben / Německo        WEC
  10-12.října  Assen / Holandsko                   Race of Champions
   
19,5,2013 Informace z nedělního závodu 300 ZGH třídy SUPERMONO
  Libor dokázal přes noc "opravit "  Jawu a s pomocí Ahry odstartoval  ze třetí pozice
ze sobotního tréninku. Závod byl z časových důvodů (jako každý rok) zkrácen o dvě
kola. Po startu šel do čela ihned Dokoupil na Twinu následován Kerherem a Liborem
Kehrer nechal Dokoupila jedno kolo nabažit a pak ho lehce předjel a ujel. V tomto
duchu se jel celý závod. Kehrer s náskokem před Dokoupilem a ten s náskokem před
Liborem. Dále Kalina a Hatan. A jaké bylo překvapení když pod cílovou vlajkou se jako
první objevil Dokoupil a druhý Libor. Kéhrer si doušek smůly vybral u Koruny když se
na  jeho motocyklu zasekla převodovka a nemohl řadit. Sice si pak dala řící ale dojel až
na posledním místě, na pozici třinácté.
A z důvodu že Dokoupil jel v jiné třídě, vyhrál Libor před Kalinou a Hatanem.
Libor poprvé v závodě na Ahře. Na letošní závody se přijel podívat i pan Šťovíček
který mu pak s radostí předal pohár za první místo.

ps: a máme také nový rekord kola který zajel ve třídě OPEN 1000
     Michael Pearson a to časem 2:17:445

FOTO       VÝSLEDKY závod

zd.s

   
18,5,2013 Aktuální informace :
  Liborovi ředitelství závodu nepovolilo startovat zítra na jiném motocyklu   :o(
   
18,5,2013 Zdravím fanoušky motocyklového sportu z Hořic z 51. ročníku 300 ZGH
  Pár informací z dnešního tréninku třídy SUPERMONO
Jak jste již někteří zaregistrovali Martin v Hořicích nestartuje a zřejmě vynechá celou letošní
sezónu. Z kraje roku byl na operaci s rukou která stále ještě není stoprocentně v pořádku.
Doufám že nám to všem ještě upřesní jak na tom je.
Ale vraťme se k dnešním tréninkům. Od letošního roku je třída SUPERMONO spojena
s třídou novou a to V-Twin což jsou dvouválce, 4takt do obsahu 650 kubíků. Dnešní ráno
závodům nepřálo nýbrž od rána pršelo. Sice dopoledne přestalo, ale první trénink se jel za
mokra. V něm si Honza Pavlíček ve čtvrtém kole u Koruny přidal plynem více než měl a byl
z toho ukázkový hajcajdr a nalomená klíční kost. Tak že Hořice pro letošek OUT.
Druhý trénink se jel již za sucha, ale byl dvakrát přerušen. Poprvé se nechtělo jednomu jezdci
zatáčet u vodojemu a vzal rovně a podruhé to odnes Libor který na oleji uklouzl v plné
rychlosti U křížku. Naštěstí po smrtelné nehodě R.B. pořadatelé zabezpečili tento úsek mnohem
lépe a Libora zachytila síť. Libor trochu pomačkanej ale jinak OK. Ale motocykl je na GO.
Tak pokud vše dopadne dobře Libor zítra vyrazí do závodu na AHŘE

FOTO   VÝSLEDKY trenink

zd.s

   
2.5.2013 300 zatáček v Hořicích už za dva týdny   Video 23
   
10.03.2013 Kalendář závodů třídy supermono pro rok 2013
  Pro kategorii UEM je vše snad již jasné a nebude se nic měnit.
Závody v ČR se ale ještě dělí na MČR/AČR/ČSMS/PPO atd. ale kdo se v tom vyzná.
   
21.02.2013 Z kalendáře UEM pro letošní rok byl zrušen závod v Mostě. Jako důvod je uveden malý zájem jezdců.
   
29.01.2013 ROAD RACING na vzestupu .......
   
22.01.2013

 
Dle informací AMK Hořice uvidíme třídu Supermono v letošním roce v Hořicích hned dvakrát.
Poprvé při 300 ZGH 19. května a podruhé při ČTT 16. června.
Při ČTT neuvidíme jen SUPERMONA ale i 600cc a 1000cc. Touto novinkou chtějí pořadatelé přitáhnout více diváků na ČTT.
   
24,12,2012 Předběžný kalendář na rok 2013
  25-26.května    Assen                   2x závod
21-23.června    Schleizer Dreieck  2x závod
26-28.července Red Bull ring        2x závod
16-18.srpna      Oschersleben       2x závod 
14-15.září         Most                    2x závod
   
27.09.2012 FOTO     Assen 21.-23. září 2012
   
25.09.2012



 

 

 

 

 

 

 

ASSEN 2012
 
Tento víkend se jely poslední dva závody v holandském Assenu.
Protože se konaly tyto závody společně s BSB, byly  naše závody zařazeny do programu na pátek (tréninky) a sobotu (2 závody).
Proto jsme taky tentokrát  vyráželi  již ve středu. Na čtvrtek byly naplánovány přejímky. A v pátek 11:05 první trénink.
První trénink (teplota 10-12 stupňů) jsem využil k zajetí nového motoru a převodovky. Už v začátku tohoto tréninku vlivem nízkých teplot docházelo k prvním pádům. V první ostré levé zatáčce spadl kousek přede mnou Pepa Svoboda. Zbytek tréninku probíhal již poklidně. Tréninkový čas = někde vzádu.
Druhý trénink byl v 16:20. Bylo sice o pár stupínků více, ale žádný zázrak.
Snažil jsem se zajet nějaký dobrý čas na kolo, ale měl jsem velký problém s přilnavostí přední pneumatiky a většinu tréninku jsem proklouzal s rizikem pádu. Nakonec z toho bylo 19. místo. V součtu 1+2 tréninku 21. místo na startu. 
Warm up: Déšť, mokro. Pouhá tři kola se záměrem ušetřit mokré pneu na případný mokrý závod.
1.závod: Taktika na tento závod byla moc neriskovat a brát co největší možný počet bodů, abych si udržel průběžné sedmé místo v celkovém pořadí.  Teplota okolo 12° , pneumatiky kvalitně ohřáté
(ve vrstvách: pneu-ohřejváky-peřiny)  na provozní teplotu. Bohužel ale nevydržely dlouho! Dobře jsem odstartoval a dostal se asi na 12 místo. Jel jsem ve skupině Libor, Legalle, Roy Pas a já. Ve třetím kole v zatáčce "De Bult" mi podklouzlo přední kolo, nestačil jsem na to zareagovat, a už jsem se válel. A celý závod byl ........
Po tomto pádu jsem musel absolvovat povinnou lékařskou prohlídku a motorka technickou kontrolu. A protože druhý závod byl za dvě a půl hodiny měli jsme se co ohánět, abysme všechno stihli.
2.závod: Do druhého závodu jsme vše stihli opravit, jenom teplota pneu nebyla dle mých představ. Kvůli opravě motorky jsme dávali pozdě ohřejváky. Start dopadl celkem dobře a opět jsem se dostal o pár míst dopředu až na 11. místo. V prvním kole se utvořila skupinka Libor, já, Geritsen a Legalle. Na konci prvního kola mě na brzdách do cílové šikany předjel Gerritsen což jsem mu vzápětí vrátil.  Ve druhém kole mě předjel Legalle, kterého jsem se 3 kola držel, pak ale opět nastaly potíže s předním kolem a začal jsem ztrácet. Usoudil jsem, že bude rozumný tento závod dokončit a víc neriskovat, tak jsem pokračoval ve svém "pomalém" tempu dále. Do konce závodu mě stihli ještě předjet Kehrer a  Vermeulen. V cíli z toho bylo 15. místo.
 
Tento víkend se mi nepovedl dle mých představ a pádem v prvním závodě jsem se připravil o dobré celkové umístění a propadl se na devátou pozici.
 
M
  VÝSLEDKY    1.závod   2. závod             celý víkend
  CELKOVÉ VÝSLEDKY  UEM SUPERMONO 2012
   
22.09.2012
20.54 hod
 




 

 

 

 

Krátká zpráva z posledních letošních závodů:
První závod se nevydařil, Martin upadl ve třetím kole na předek. Jezdec i motorka pád přežili ve zdraví bez většího poškození, až na jezdcovo pochroumané žebro. Naštěstí, protože mezi závody bylo hodně máločasu (asi dvě hodiny), měl Martin i oba mechanici nakvap, aby stihli opravit škody. Druhý závod se vyvíjel zpočátku dobře, Martin odstartoval velmi dobře, přeskočil osm soupeřů. Ke konci závodu se trochu propadl,
nakonec z toho bylo celkově místo patnácté, jedenácté místo v bodování ESA.

Celkové výsledky sezóny 2012:
1. místo Velthulzen
2. místo van Dijk
3. místo Frauenschuh
.
.9. místo Kamenický Martin
.
11. místo Kamenický Libor
   
21.09.2012
 

 

 

Zdravíme všechny fanoušky ze studeného a větrného Assenu. První trénink byl ve znamení seznamování se s tratí a zajížděním motoru s novou převodovkou. Bylo hodně chladno, a přesto že ohřejváky před tréninkem pracovaly na plný výkon, moc to nepomohlo.Deset stupňů není zrovna optimální teplota na závodění :-) Martin po prvním tréninku 19. Ve druhém tréninku porychlil o 2,5 vteřiny, ale místo zůstalo stejné, tedy 19. Zítra jedeme první závod ve 14,50 a druhý v 17,35.

Výsledky tréninku

   
16.09.2012 Časový harmonogram ASSEN září 2012
   
31.08.2012 FOTO Oschersleben  11.-12.srpna 2012
   
21.08.2012

Superbiky dorazily do Moskvy
reportáž z cesty karavany WSBK na okruh Moscow Raceway.

   
17.08.2012 Neuspokojivý Oschersleben:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O víkendu 11.-12.se při WM ENDURANCE  a WM SIDECAR jel 5. a 6. závod na německém Oscherslebenu.

Ve čtvrtek večer byl první (volný) trénink. Tento trénink jsem se vysloveně protrápil.

Po posledním závodu ve Schleizu, kde jsme byli promáčený až na kost, jsem při tréninku zjistil, že se rukavice a kombinéza trochu zdrcly a neměl jsem tu pohodu při jízdě, kterou bych potřeboval, protože mě po celou dobu pořád někde něco škrtilo, táhlo, vadilo a trénink jsem v podstatě jenom odkroužil.

V pátek ráno byl 1. měřený trénink. Po pár kolech jsem viděl v zadní části okruhu obrovský oblak dýmu jako by tam hořelo. Když jsem tam dojel zjistil jsem, že se naboural Frauenschuh a Lazzarini . Než jsem dojel do cíle byla vyvěšená červená vlajka. Následně v boxech jsem se dozvěděl, že Honzovi Pavlíčkovi vybouchl motor (ojnice mu podala ruku L) a při tom se mu podařilo zaolejovat část tratě na které výše jmenovaní havarovali. Po tomto incidentu byl zbytek tréninku bez náhrady zrušen. Než jsem se dostal do nějakého tempa bylo opět po všem L.

V pátek odpoledne byl 2. měřený trénink. Protože se jely i „sajdy“ byl okruh pěkně nagumovaný a pneumatiky neměly správný grip a to mě na pohodě moc nepřidalo.  Snažil jsem se zavěsit se za rychlejší jezdce, což se mi podařilo a stáhl jsem čas o 3 sec a začínal jsem si trochu zvykat, ale ve finále z toho bylo až 22. místo. Chtělo by to ještě jeden trénink!!!

 

V sobotu se jela osmihodinovka Endurance  a pro nás to byl tudíž volný den s pěkným podíváním na závody a v neděli nás čekaly závody dva.
 

První závod byl vypsán na dopoledne na 14 kol. Startoval jsem ze 6. řady. Přímo přede mnou jednu řadu dopředu stál Libor. Start se mi docela podařil a oproti neuspokojivému tréninkovému místu jsem najížděl do první zatáčky zhruba na 12-13 pozici. Než  jsme objeli první kolo byla opět vyvěšená červená vlajka a závod byl zastaven.. V boxech jsem se dozvěděl, že v nájezdu do první zatáčky těžce havaroval Huhn a Schouren. Restart byl odložen o 20 min a závod zkrácen na 10 kol. V zahřívacím kole při nájezdu na opakovaný start havaroval Kehrman (pravděpodobně následek kluzké tratě. Po závodech jsem s ním mluvil a on sám vůbec nevěděl proč upadl) . Druhý start se mi již nepovedl a zařadil jsem se za skupinu Wilhelm, Cairo, Goldstein a Libor. A nás stíhala skupina Campen, Legalle, Hirschoff.  V průběhu závodu nás tito tři dojeli a vznikla z toho osmičlenná skupina, ve které to vřelo a několikrát za závod se úplně změnilo pořadí. Do cíle jsme dojeli 5-ti členná skupina s rozdílem 1,5 sec a pro mě z toho bylo 15 místo.

 

Druhý závod jsme jeli odpoledne jako úplně poslední třída. Závod byl vypsán opět na 14 kol.

Start se mi bezvadně podařil a zařadil jsem se za Meinerse na 10 -11 místo. V průběhu prvních dvou kol mě dojeli a postupně předjížděli Cairo, Campen, Michel, Legalle, Libor a Hanhoff. A opět z toho vznikla skupina ve které se bojovalo o každý metr.V druhé půlce závodu odstoupil pro poruchu Libor. V tomto kole jsem i já měl drobné problémy s přehříváním motoru. Po celé jedno kolo jsem bedlivě hlídal teplotu vody a při tom bohužel trochu ztratil kontakt se skupinou. V dalším kole jsem před retardérem dojel jezdce o kolo zpět, který mě zdržel a tím jsem definitivně ztratil kontakt se skupinou. Protože další jezdec za mnou byl daleko a já měl už zase problém z bolestivostí rukou dojel jsem poslední 2 kola závodu v poklidu do cíle a bylo z toho pro mě opět jenom 15. místo.

 

I přesto, že jsem si pěkně zazávodil, nejsem s výsledkem tak úplně spokojen a tímto víkendem jsem se v podstatě protrápil.

M.

   
12.08.2012 OSCHERESLEBEN výsledky 
   
  ZÁVOD 2   -   KOLA   -   ČASY
  ZÁVOD 1   -   KOLA   -   ČASY
   
06.08.2012 Časový harmonogram závodů OSCHERSLEBEN
   
22.07.2012 Schleizer Dreieck 2012 SUPERMONO
  free trenink  -  1 trenink  -  2 trenink  -  start  -  závod              FOTO      FOTO 2
  průběžné výsledky UEM SUPERMONO 2012
   
 

Povedený Schleiz 

V tomto víkendu se konaly další závody na německém Schleizu. Na okruh jsme dorazili ve čtvrtek večer.  V pátek ráno jsem vyrazil k prvnímu seznamovacímu tréninku a zjistil jsem, že naučit se okruh nebude tak snadný jak jsem si představoval. Naposledy jsem tady jel v roce 1988 veteránské závody na ČZ 125 DOHC, což už je pár let zpátky, viz foto :-),

a od té doby se okruh hodně změnil. Sice jsem trošku trénoval na YOUTUBE, ale neni z toho poznat to veliké převýšení. Nicméně okruh krásný, náročný, ale vhodný pro rychlý motocykl a dobrého brzdaře. A do toho všeho asi 5 min před koncem tréninku mi upadl držák kapoty a otáčkoměru. Pravděpodobně vlivem vibrací a silného bočního větru. V závěru z toho bylo až 21 místo. 

Druhý trénink (1. měřený) jsem se už cítil na motorce docela v pohodě, stáhl jsem čas o 6,7 vteřiny, ale stále mi scházela potřebná rychlost a dobrý odhad na brzdách. Jsou tam dvě zatáčky, které se najíždějí v plné rychlosti, brzdí se až na druhý převodový stupeň a navíc to je z prudkého kopce. S tímto časem jsem se posunul o pár míst dopředu na 18 místo.

 Druhý měřený trénink jsem se nesnažil zajet rychlý čas, protože když jsem jel na limitu dělal jsem stále chyby (ještě jsem neznal dokonale okruh), ale snažil jsem se dobře odladit podvozek a soustředil jsem se na to najít si optimální stopu v rychlých pasážích a na výjezdu z pomalých vinglů, abych na rovince moc neztrácel. I přesto, že jsem se již nezlepšil, zůstal jsem na 18 místě. Jediné co mě mohlo zachránit byla voda. 

V sobotu ráno jsme měli nezvykle dlouhý 20-ti minutový warm-up, při něm jsem doladil motorku a trochu se ještě seznámil s tratí. I přesto, že jsem netlačil na pilu a jel poměrně lehce, jenom se rozhýbat, zajel jsem svůj nejrychlejší čas z tréninku. A to mě dávalo trochu jistoty a pohody do závodu, s tím, že bych mohl ještě trochu porychlit. 

Start závodu byl vypsán o 2 hodiny později.15 minut před nájezdem na trať začalo krápat, po chvilce začalo pršet a v depu začalo být rušno. Závod byl vyhlášen jako mokrý a všichni až na pár vyjímek začali přezouvat na mokrá kola. Na startovním roštu nám oznámili, že máme 2 tréninková kola a pak následně start. Sice jsem si přál na závody déšť, ale ne tak

moc :-), jenže než jsme odjeli ty dvě kola, tak už lilo jako z konve a já cítil jak mi to tou dírkovanou kombinézou zatýká úplně všude :-))

Start:  Opět se mi povedl výborně start, o řadu přede mnou mě sice zavřeli Michel a Viravongsa, ale do první zatáčky jsem najížděl na 10 místě. Za horizontem na prvním padáku jsem předjel Karla Johanna a v druhé rychlé pasáži jsem předjel Perryho Goldsteina a zařadil se za skupinu Frauenschuh, Kehrmann, van Buiten, Gerritsen. Po dvou kolech Kehrmann předjel Frauenschuha a ujel. Já jsem jsem si několikrát vyměnil pozici s Gerritsnem. Já ho předjel na mém oblíbeném místě v rychlém protahováku z kopce a on mi to vzápětí vrátil na brzdách. Ach ty brzdy :-/. V pátém kole nás dojel Karl Johann a po 2 kolech mě předjel. Svojí snahu přehnal a po půl kole dostal high-sider, ustál to, ale hodně se uklidnil a já ho opět předjel. Tímto manévrem jsem bohužel ztratil kontakt se skupinou, ale v cíli z toho bylo pro mě nad očekávání výborné 8 místo.

 

 I přesto, že mě i mé motorce tento pěkný okruh charakterem tratě moc nevyhovuje, k domovu jsem odjížděl s cennými body a spokojenou dušičkou 8-).

 

M.

   
19.07.2012 časopis AUTOMOBIL 7/2012   MALI JAWA/AHRA
   
19.07.2012 Časový harmonogram závodů na Schleizer dreiecku
  za zajimavost stojí jistě počet závodních kol    17minut + 2 kola
   
02.07.2012

Red Bull Ring 2012 - AUSTRIA

   
  výsledky:               ZÁVOD LAPTIMES - KVALIFIKACE 
                             1 VOLNY TRENINK  -  2 VOLNY TRENINK
  průběžné výsledky UEM SUPERMONO 2012
                               FOTO  -  FOTO 2
                               malé sobotní zpestření pro závodníky  Video 17
   
02.07.2012 Red Bull Ring report ze závodu
 

I v sobotu panovalo obrovské horko a navíc nás pronásledovala smůla celý den.

  Ve 12:55 byl vypsán první a jediný měřený trénink  a ručička teploměru se vyšplhala přes 40°C . Byl to očistec nasoukat se v této teplotě do kombinézy a ještě zajet nějaký slušný čas. To se mi nakonec v průběhu tréninku i docela povedlo a stáhl jsem čas ještě o 0,5 sec, ale v závěru tréninku, když jsem se snažil zajet rychlé kolo, jsem přetrhl řetěz a trénink bohužel nedokončil. Nakonec z toho bylo 15 místo. Smůlu měl i Libor a Lex van Dijk. Po technických problémech neměli odjeté a proto i nezapočítané ani jedno kolo. Po intervenci obou se komisaři rozhodli, že oběma započítají ujetá kola  a časy z volného tréninku. Tímto rozhodnutím jsem se propadl až na 16. místo na startu.

Závod byl vypsán v sobotu v 19:20.

Odstartoval jsem docela slušně, ale v první pravotočivé zatáčce, která je docela úzká a ostrá, jsem se dostal do schrumáže a navíc v průjezdu zatáčkou mě zdržel Meiners a já tím ztratil  2-3 pozice a na výjezdu mě předjel ještě Libor. Na brzdách při nájezdu do druhé zatáčky jsem se dostal zpět před Libora a chtěl ještě vybrzdit  Viravongsu, ale ten mi nečekaně i trochu nelogicky křižoval mojí stopu tak jsem musel prudce brzdit, abychom se nesrazili. A myslím, že i ostatní za mnou co jeli stejnou stopu měli plné ruce práce abychom se neposcházeli. (Po závodech přišel nejenom Libor se slovy vo.. cos tam dělal :o) Ztratil jsem tím další pozice a na výjezdu mě Libor opět předjel. Na konci 1. kola jsme si pozice ještě jednou vyměnili. Ve druhém kole ještě míchal pořadím Ital Gilles Cristina. Od třetího kola se situace ustálila a jeli jsme za sebou ve skupině Viravongsa, Libor, já, Cristina a Legalle. V 5 kole při brždění do  první zatáčky za startem mi prasklo spojkové lanko. Protože se při takovém brzdném manévru  počítá i s brzdným účinkem motoru měl jsem namále, ale zatáčku se mi podařilo projet.  Na následující rovině se mi honily černé myšlenky hlavou - vzdát či nevzdat. Než jsem dojel se zdviženou levicí do další zatáčky bylo rozhodnuto, že to zkusím (na konci sezóny bude dobrý každý bod) a začal jsem znovu závodit. Dvě kola jsem si zvykal na nový jízdní styl  :o). Při nájezdu do zatáčky tam, kde bych měl ostře brzdit a odřazovat s pomocí spojky, jsem brzdil a do toho přidával plyn, abych tam dostal nižší rychlostní stupeň. Byl jsem sice pomalejší, ale docela se mi to podařilo vychytat a zajížděl jsem časy  v průměru o 2 sec pomalejší. I přesto všechno mě dojel a v předposledním kole předjel Legalle, ale zabojoval jsem a v posledním kole jsem si svoji pozici vydobyl zpět. Nakonec z toho bylo 12 místo.

 

I přes tuto smolnou sobotu jsem na úžasný Red Bull Ring nezanevřel a těším se na příští rok.       

M

   
25.6.2012 Časový harmonogram závodů na Red  Bull Rimgu
   
25.5.2012 300 zatáček Gustava Havla ČT4 - Svět motorů  Video 15
   
20.5.2012 300 zatáček Gustava Havla - výsledky - foto - foto2
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdravím fanoušky motocyklového sportu a supermon především. Zdravím hlavně ty, co neměli možnost se podívat tento víkend do Hořic v Podkrkonoší na 50. ročník 300 zatáček Gustava Havla. Tento krásný a slunečný víkend se vydařil a bylo to znát i na velké, ale opravdu velké návštěvnosti. Martin na počest 50 výročí 300 ZGH zbarvil svůj motocykl do barev staré éry JAWY a to červeno stříbrné. Ale a bych se vrátil k třídě SUPERMONO.
V sobotním prvním tréninku dojel Martin s časem 2.41.001 na šestém místě a Libor s 2.35.956 na druhém. Na Martinovi bylo znát že tu v loni nejel. Druhý trénink který se jel v 16.45 se Martinovi vydařil lépe a s časem 2.36.016 postoupil na místo třetí za Libora, ten se již zlepšil jen nepatrně. Kvalifikaci vyhrál Johannes Kehrer a to i přes to, že v druhém tréninku mu motor přestal fungovat. Od přihlížejícího diváka (motocyklisty) si zapůjčil šroubovák, svůj stroj opravil a pokračoval dál (viz foto). A nyní již k samotnému nedělnímu závodu který byl vypsán na devět kol. Start se podařil jak Liborovi tak Martinovi to se nedá říci o J.kehrerovi ten byl v prvním esíčku po stratu až na místě šestém. Do druhého kola projel Libor zhruba s vteřinovým náskokem před Martinem který měl také zhruba vteřinový náskok před třetím Johannesem Kehrerem a smečkou dalších závodníků. Do průjezdu třetího kola již Libor začal svůj náskok zvyšovat a všem ujíždět. Martin na místě druhém, ale toho už pomalu dojíždí Kehrer s Kalinou. Tato čtveřice si udělala již slušný náskok před zbytkem startovního pole. Do kola čtvrtého přijíždí Libor se slušným náskokem před již druhým Kehrerem který začal zrychlovat, ujel Kalinovi a předjel Martina. Do pátého kola přijíždí Libor stále se slušným náskokem. Kehrer se odpoutal od Martina a začal stíhat Libora. Martin na místě třetím se slušným náskokem před Kalinou. Šesté kolo beze změn Libor mezera Kehrer mezera Martin mezera Kalina. Do sedmého kola přijíždí Libor sice ještě s náskokem před Kehrerem, ale viditelně menším. To se dá říci i Martinovi na třetím a Kalinovi na čtvrtém místě. V kole osmém bohužel Kalina již Martina předjel, ale ten se ho drží zuby nehty. Libor zatím s malým ale přeci náskokem před Kehrerem. A máme tady kolo poslední, kde za to Johannes Kehrer vzal pořádně a na rovince ke křížku Libora předjel a do cíle přijel s dvou vteřinovým náskokem s časem 2.29.722 na kolo ! Za to o třetí místo se v devátém kole vedl urputný boj, který nakonec o tři setiny vteřiny vyhrál Karel Kalina před Martinem Kamenickým.

Toť informace z 50. ročníku 300 zatáček Gustava Havla z Hořic v Podkrkonoší

zd.s
   
19.5.2012 300 zatáček Gustava Havla - trénink
   
18.5.2012 300 zatáček Gustava Havla: Hořice se oblékají do svátečního
   
18.5.2012 Televizní kanál SPORT 5    O čem se mluví,   300 ZGH   
                                                                                  
Video 14
   
15.5.2012 Tak a už máme také    FOTO  -  VÝSLEDKY  -  VIDEO 13
   
15.5.2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Report z druhého závodu v Assenu

Omlouvám se za pozdní report, ale rodičovské povinnosti mě nutily po závodě rychle zabalit a pospíchat domů, aby naše dítka školou povinná stihla své školní povinnosti. Domů jsme dorazili v 6,00, a tak jsme povinnostem dostáli :-D)
A teď už nedělní závod:
Přivítalo nás slunné, ale velmi chladné nedělní ráno. I přes nepříznivou předpověď počasí našeho laptopu to dopadlo dobře a startovalo se na suchu. Oproti startu sobotního závodu, kde jsem musel ostře brzdit kvůli jednomu z jezdců v předních řadách, kterému se zastavil motor, a jen tak tak jsem se protáhl okolo boxové zdi, se mi ten nedělní start povedl  bravurně. Ještě nějaké místo se mi podařilo získat v prvních třech pravých zatáčkách a při průjezdu do druhého kola signalizace z boxů ukazovala 11. místo. Do druhého kola jsem najížděl s mírným náskokem za  Perry Goldsteinem, ale jeho tempo jsem bohužel neudržel a začala mě dojíždět pětičlenná skupina jezdců Campen, Legalle, Starre, van der Wal v čele s Liborem. V šestém kole mě předjel Campen a ujel, v sedmém kole mě předjeli van der Wal a Starre, v devátým kole nás všechny na rovině z pytle předjel Libor, kterého se mi podařilo chytit do závětří a poslední dvě kola jsme bojovali o cílové pořadí. V retardéru při nájezdu do posledního kola, když jsme předjížděli okolníka, se mi podařilo Libora přebrzdit, což mi okamžitě na cílovce vrátil. Poslední kolo jsem se držel za Liborem, první polovinu trochu poodjel, druhou jsem ho opět stáhnul a při nájezdu do retardéru před cílem jsem byl v těsném závěsu, a protože Libor nebrzdil tak pozdě a ostře, jak jsem na to od něj zvyklej, nechal mi trochu prostoru na předjetí. Byl jsem sice trochu delší na brzdách, ale ustál jsem to, a v cíli z toho bylo 10. místo s náskokem 0,016 sec.  na  Libora. Opravdu velký náskok J!

Závody jsem si ohromně užil a těším se, že se uvidíme v Hořicích.

Martin   

   
13.5.2012


 
RYCHLÁ INFORMACE Z DRUHÉHO ZÁVODU
 
Martin   10. místo
Libor     11. místo
                              report později
   
12.5.2012

 

 

 

 

Tak a máme tady další krátký report.
Druhý měřený trénink nedopadl pro Martina dobře. V třetím kole při nájezdu do levotočivé zatáčky     motocykl bez předchozího upozornění odporoučel do kačírku. Studené pneumatiky a špinavá silnice        udělali svoje. Po "vylovení" a odstranění hromady hlíny a písku se ukázalo, že stroj je relativně v pořádku.  Ale do startu který se jel za tři hodiny poté bylo co dělat neboť motocykl chtěli vidět také techničtí komisaři.  Z tohoto důvodu si Martin čas již nepolepšil a na startu stál na 24. místě. Libor zajížděl v druhém tréninku  opravený velký motor a již si také nepolepšil a startuje ze 17. místa.               Startovalo se za suchého, ale studeného počasí. Martinovi se start nepodařil ale za první kolo se mu podařilo probojovat na 14 místo. Bohužel Libor hned v prvním kole ve stejné zatáčce jako Martin v tréninku havaroval.  V čele závodu si to hned od začátku rozdávali J.Frauenschuh, A.van Dijk a M.Velthuijzen a v tomto pořadí také dojeli do cíle. Martin se celý závod pohyboval kolem 13. místa. A do cíle dojel na místě dvanáctém.
Zítra se jede druhý závod až 15.25 po jehož zkončení vás budem informovat co a jak.
Ze studeného Assenu M.Z.T.V
 
   
12.5.2012


 

 

Zdravíme fanoušky z holandského Assenu, kde tento víkend začíná letošní šampionát UEM třídy supermono. A to hned dvouma závodama. První se jede ještě dnes v podvečer a druhý zítra odpoledne. Dnes jsme se probudili do slunečného, ale studeného rána. První trénink se jel v 10.20 který Martin   využil především k zajetí motoru. Prvního tréninku se účastnilo 32 jezdců. Martin na 22. místě a Libor 16. místo.
Aktuální počasí : větrno, cca 12'C, krátká přeháňka, slunečno, krátká přeháňka, slunečno ....... 
a při tom se připravujem na druhý trénink který se jede ve 14.20 snad to výjde a bude zrovna slunečno  :o)                        
                                                                                                                               zd.s

 



11.4.2012 
Změna kalendáře
MČR SUPERMONO 2012

  6.4.2012 
Televizní kanál SPORT 5
    O čem se mluví, Martin Kamenický   Video 12


18.3.2012 
Již historie Moto GP 2003 / ohlédnutí za sezónou v cz      Video 11
12.3.2012 
A pak že to v zimě nejde :o)  Video 10

29.2.2012  "MOTOHause.cz"  Je to tady znovu a závodnický svět začíná šílet - Troy Bayliss by se mohl vrátit do superbiků! Vypadá to,
                      že se tenhle  legendární řízek nemůže popasovat se svojí novou rolí závodníka ve výslužbě a tak zase pošilhává po závodní
                      motorce. A Ducati mu vyšla vstříc. Na divokou kartu by mohl startovat už při dalším závodu v Imole! ..     Video 9

23.2.2012  ČSMS je novou sportovní autoritou

22.2.2012  Já si myslím že ty auta mají taky něco do sebe       Video 8

22.2.2012  Svět Moto GP na televizi NOVA 
                     http://motogpsport.autorevue.cz/televizni-prenosy-v-roce-2012-30671

11.2.2012   Jorge Lorenzo tvrdě trénuje jízdy. Snad to letos dopadne :o)

05.2.2012   Video 7

30.1.2012   Video 6

28.1.2012  
A zde máme kalendář světových motoristických závodů pro letošní rok 2012

27.1.2012   Přidána rubrika VIDEO , zde budem postupně přidávat odkazy na videa motoristického sportu.

25.1.2012   Tak tady máme kalendář letošní sezóny. (snad již žádná změna nebude :o))

8.1.2012      Sice se to Supermon netýká, ale pro zajímavost motocyklového sportu   ŠTÍT STRAHOVA 2012
                      V letech 1951 až 1962 kdy se konal poslední závod, se jezdily silniční motocyklové závody na přírodním okruhu
                      s názvem „ Štít Strahova“. Startovalo se pod jižní tribunou spartakiádního stadionu. Následovalo postupné klesání ulicí
                      Pod Stadióny do nejnižšího místa okruhu k Podbělohorské ulici, po které silnice stoupala až ..................................
                      Na těchto závodech startovali i taková jména jako Gustav Havel a František Šťastný, naši nejúspěšnější jezdci v
                      motocyklové historii.

1.1.2012     Ohlédnutí za sezónou britských superbiků 2011

 


1.1.2012     Oficiální zprovoznění stránek MK racing


 

18.12.2011    GRAND PRIX: Tak se jezdilo, a taky bouralo, v Brně v roce 1972

 

15,12,2011    Předběžný kalendář FIM  2012:

 


 

Datum

Místo/okruh

Grand Prix

 

1

8. dubna

Doha/Losail

Kataru *

 

2

29. dubna

Jerez de la Frontera

Španělska

 

3

6. května

Estoril

Portugalska

 

4

20. května

Le Mans

Francie

 

5

3. června

Catalunya

Katalánska

 

6

17. června

Silverstone

Velké Británie

 

7

30. června

Assen

Nizozemska **

 

8

8. července

Sachsenring

Německa

 

9

15. července

Mugello

Itálie

 

10

29. července

Laguna Seca

Spojených států ***

 

11

19. srpna

Indianapolis

Indianapolisu

 

12

26. srpna

Brno

České republiky

 

13

16. září

Misano

San Marina & Riviera di Rimini

 

14

30. září

Motorland

Aragónska

 

15

14. října

Motegi

Japonska

 

16

21. října

Sepang

Malajsie

 

17

28. října

Phillip Island

Austrálie

 

18

11. listopadu

Ricardo Tormo

Valencie

10,12,2011   Předběžný kalendář UEM 2012

08.12.2011   Kalendář závodů MČR a PČR 2012

MČR Supermono 2012

06. 05. 2012 Uherské Hradiště

20. 05. 2012 Hořice (300 zatáček)

19. 08. 2012 Těrlicko

 

Pohár SZM na přírodních okruzích

Pojede se v kategoriích: 125SP, 125GP, 250CCR, 250GP, do 600 4T, nad 600 a Supermono.

 

06. 05. 2012 Uherské Hradiště

20. 05. 2012 Hořice (300 zatáček)

08. 07. 2012 Radvanice

11. 08. 2012 Praha-Strahov

19. 08. 2012 Těrlicko

02. 09. 2012 Kyjov

 

08.12.2011  Silniční závody se vracejí do Prahy.
                    Sice asi ne třída SUPERMONO, ale i přesto to zní zajimavě.

13.11.2011  Včera v sobotu 12. listopadu se konalo v kulturním domě Koruna v Hořicích vyhlášení
                    Mistrovství České republiky a Přeboru České republiky SZM.
                    V třídě SUPERMONO obhajoval vítězství náš Libor Kamenický     

11.11.2011  Dovoluji si vás pozvat na devátý ročník unikátní, divácky velmi zajímavé výstavy
                    závodních automobilů - speciálů a motocyklů          RYCHLÁ KOLA 2011,
                    uvidíte vše, co bylo v průběhu sezóny možné na závodních tratích spatřit.   
                    Mimo jiné i na závodní stroj  Martina Kamenického.
                   
Výstava na výstavišti v Lysé nad Labem trvá od 11.11 do 13.11
                                                                                                                                VOLNÁ VSTUPENKA

27.09.2011   Assen 25.září 2011

                    V neděli jsme se probudili do studeného, ale slunečného dne. V 11,30 se jel náš WARM UP, ale to již
                    sluníčko udělalo své a bylo příjemné teplo. Libor odzkoušel velký motor a Martin úpravy na odpružení
                    podvozku. S výsledky sobotního tréninku Martin 28.místo, Libor 30.místo nebyla moc velká spokojenost.
                    Start samotného závodu byl vypsán na 14,08 hod a na 12 kol. Na start se postavilo celkem 45 jezdců.
                    Poprvé byl start závodu odložen z důvodu oleje na trati po předchozí kubatuře. Po krátké  přestávce
                    závod odstartován a následně okamžitě zastaven kvůli kolizi dvou jezdců na startu. Toto  přerušení se
                    protáhlo až na celkové posunutí startu o jednu hodinu a závod byl zkrácen o čtyři kola  na celkových osm.
                    Další start již bez problémů a do cílem prvního kola projíždí Martin na 16. a Libor na 22. místě a to přes to,
                    že oba startovali na již studených pneumatikách (hodina čekání udělala svoje). Na čele se usadil Velthuijzen
                    jehož pronásledoval Frauenschuh, Kehrmann a From, ale ti jeli tak  pekelně, že nechali zbytek startovního
                    pole daleko za sebou. V druhém kole si Libor polepšil na 18. místo a stíhal Martina na 16. místě. Ve čtvrtém
                    kole za to Libor zatáhl a zajel o vteřinu rychlejší kolo. Tím se dotáhl až na záda Martina a při průjezdu do pátého
                    kola využil sílu většího motoru a na konci cílové rovinky Martina předjel. To už ale jeli na 13. a 14. místě.
                    Pak se kolem nich prohnal ještě Henry Jocelyn. Kluci pak ještě dojeli a předjeli Nikolase Bonduella.
                    Martin se ještě snažil něco vymyslet na Libora, ale ten mu se silnějším motorem již nedal šanci a tak dojeli
                    na konečném 13. a 14. místě.
                    Závod  vyhrál Mike Velthuijzen před Josefem Frauenschuhnem a Manfrédem Kehrmanem.

                    Toť info z posledního závodu sezóny 2011 z holandského Assenu.
                                                                                                                                            zd.s

                     ASSEN závod výsledky           FOTO                   KONEČNÉ POŘADÍ UEM SUPERMONO 2011

24.09.2011   Assen 2011-09-24

                     Zdravíme ze závěrečného podniku evropské serie supermon, holandského Assenu.
                     Do depa jsme dorazili již v pátek ráno, po návštěvě obchodního centra Lidl – nezbytné
                    doplnění zásob Fla a sýrového ráje v nedaleké speciálce – jak jinak, pro sejry.
                    Staronový kuchtík Michal se překonal a k večeru připravil menu o 3 chodech.
                    Po nezbytné večerní plenárce, jsme se uložili do postele.
                    Dnes ráno započaly, za slunečného počasí, kvalifikace, supermona v 11.52. Nastoupilo
                    celkem 45 jezdců, nejlépe si v Q1 vedl domácí Velthuijzen před Kehrmannem, Lawesem,
                    van Dijkem a van Buitenem, Libor 21. a Martin 32.
                    Druhá kvalda se jela v 16.05, pořadí do 3. místa stejné, van Buiten a van Dijk si pozice
                    prohodili. Martin 27. a Libor 29.
                    Celkově to znamená, že Martin je 28. a Libor 30. Bude následovat výměna motoru (Libor)
                    a příprava motocyklu (Martin). Oba jezdci uvažují o rezervním pilotovi :-)

 Z Nizozemského království rejmondo


04.09.2011   
Tak jak jsem slíbil tak také konám.
                      Zde máme průběžné výsledky UEM SUPERMONO 2011
                      (dělal jsem na tom dvě hodiny tak doufám, že je vše OK)

30.08.2011    TĚRLICKO   /   REPORT - FOTO - VIDEO

28.08.2011    Zpráva z Těrlicka : Libor i letos zvítězil závod o HAVÍŘOVSKÝ ZLATÝ KAHANEC
                      v Těrlicku a stal se mistr MČR a P SZM v třídě SUPERMONO pro rok 2011

                                                              VÝSLEDKY                     
                     
 Bohužel se jeli jen tři, respektivě  dva závody. Snad se příští rok AMK polepší.

16.08.2011   
Oschersleben    FOTO  - VÝSLEDKY
 

Oschersleben 2011-08-13    2.závod

Start druhého závodu za sluníčka, na roštu 42 jezdců. Nejlépe odstartoval Velthuijzen,
Kehrmann a Bartolini, naši se drželi ve středu pole. Do druhého kola nastoupil do čela
Frauenschuch, ale jeho vedení v dalším kole přebírá Bartolini. Meiners opět padá,
tentokrát sám, odsoupili Henry, Vermeulen, Hirschoff, Mark, Legalle a v závěru i Bartolini.
Po celý závod jede Martin těsně před Liborem, v závěru se mocně dotahuje Campen, ale Libor
pozici udrží. V cíli je 33 jezdců.

Výsledky: 1.Velhuijzen, 2.Kehrmann, 3.van Dijk, 4.Frauenschuch, 5.From, 6.Lawes,
7.Slooten, 8.van de Beek, 9.van Buiten, 10.Ostli,…14.Martin, 15.Libor, 25.Pavlíček, 29.Holanec

Z Germánie rejmondo.

ps: foto a celé výsledky až dorazíme domů.
 

Oschersleben 2011-08-13      1.závod 

Zdravím, z momentálně prosluněného Oscherslebenu, máme za sebou první závod, zde jsou podrobnosti. 
Počasí v době startu: pod mrakem, ale bez deště, trať suchá, počet jezdců na startu 46 (Meiners
a Legalle startují z boxů). Hned po startu jde do vedení Velthuijzen, van Dijk, Kehrmann a Bartolini.
Libor se musí na roštu vyhnout Henrymu, jenž zůstal stát s tichým motorem, Martin se prosmýkává
u zdi a prodírá se až na 15. místo, Libor 27., Pavlíček asi 32., Holanec asi 35. Natěšený Meiners se
snaží prodrat celým polem dopředu, v polovině okruhu drsně (s kontaktem) předjíždí Holance a v 
zápětí sráží Bachmana a oba odstupují. Na čele se odpoutává dvojice Kehrmann – Bartolini, Velthuijzen
ztrácí na třetím místě, následuje skupinka van Dijk, Lawes, van Buiten, Slooten van de Beek a Frauenschuch.
Posledně jmenovaný Rakušan se dokáže prodrat až na 4. místo. Odstupuje Mark. Libor se postupně
dotáhl až za Martina a následně šel před něj. Bojovali ve skupině s Campenem, van der Starrem, Ostlim
a Hirschoffem. Ten odstupuje, Kameničtí se drží kolem 17.tého místa. V posledním kole si vyměňují pořadí,
vítězí Bartolini. Do cíle dojelo 40 jezdců.

Výsledky závodu: 1. Bartolini, 2. Kehrmann, 3. Velthuijzen, 4. Frauenschuch, 5. Lawes, 6. van Dijk,
7. van de Beek, 8. van Buiten, 9. Slooten,… 17. Martin, 18. Libor, 29. Pavlíček, 35. Holanec

 

Z Germánie rejmondo

 

12.08.2011     Oschersleben 2011-08-12

Čtvrté a páté dějství evropského seriálu supermon se koná na německém okruhu Oschersleben, nedaleko
 Magdeburgu. V nedávné minulosti okruh proslavil seriál endurance – mistrovství světa vytrvalců.
Do depa dorazil Libor už ve středu večer, ve čtvrtek dorazil Martin s dalším českým pilotem Martinem
Holancem a večer přijel čtvrtý Čech – Jan Pavlíček. Takové zastoupení našich jezdců v evropském
závodě v zahraničí ještě nebylo! Celkově bylo přihlášeno neuvěřitelných 55 pilotů, což je rekord
dosavadní historie šampionátu !

Ve čtvrtek byly na pořadu volné jízdy, v pátek jeden volný trénink a dvě kvalifikace. Páteční free
se jelo už na oschlé trati (přes noc a k ránu lehce sprchlo). Nastoupilo 40 jezdců, po 5ti minutách
byla jízda zastavena pro zdánlivě nevinnou havárii Francouze Lucase Cervellina. Následky však
byly vážnější, prvotní informace hovořily o zlomeninách zápěstí a nohy. Po odvozu  jezdce a odklizení
motocyklu trénink pokračoval. Nejlépe zajeli Italové Bartolini a Lazzarini a Francouz Henry.
Martin 8., Libor 20., Holanec 22., Pavlíček měl problém s transpordérem.

První kvalda už naznačila, kdo jede o titul. Nastoupilo 46 pilotů, nejlépe zajel Holanďan Velthuijzen
před Němcem Kehrmannem a Bartolinim, van Dijkem, obhájcem titulu Meinersem. Martin 22.,
Libor 23., Pavlíček 34., Holanec 41.

Druhá kvalda už obsahovala 51 jezdců a hned v úvodu havaroval Lazzarini (podezření na zlomenou
kličku). Nejlépe zajel Bartolini před Velthuijzenem, Kehrmannem van Dijkem a van de Beekem. Libor 21.,
Martin 22., Holanec 41., Pavlíček bez času (technika).

Na zítřejší start se postaví do 1.řady Bartolini, Velthuijzen, Kehrmann, van Dijk, 2.řada van de Beek,
Henry, Frauenschuch, Meiners, 3.řada van Buiten, Lawes, Cairo, Slooten, 4.řada Goldstein, Hirschoff,
Hanhoff, Steve Cervellin, 5.řada Ostli, Legalle, Dick, Mark,
6.řada Campen, From, Libor, Martin, … Pavlíček 38. a Holanec 43.

 Z Germánie rejmondo.

 9.06.2011      Pro fanoušky třídy supermono kteří se těšili na závod s evropskou účastí v Mostě máme špatnou zprávu :
                       Připravovaný evropský závod a současně i závod MČR Supermono v Mostě 15.-17.7.11  Je zrušen.
                                                                                                                                                      

18.05.2011     Průběžné výsledky UEM supermono 2011

17.05.2011    
VÝSLEDKY a FOTO z druhého a třetího závodu UEM z holandského Assenu
                      
VÝSLEDKY a FOTO z Uherského Hradiště

15.05.2011    
Tak máme za námi smutný víkend 49. ročníku 300 zatáček Gustava Havla. Smutný proto, že během
                       tohoto víkendu přišli o život  .....    ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈  
                        ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈     ҈҈҈   ..... při závodě, po kolizi  jezdců v zatáčce za křížkem ( v sobotu to samé
                       místo navštívil i hořický jezdec Olda Podlipný) jejich zranění nebyla slučitelná se životem.
                       http://sport.eurozpravy.cz/motorsport/27647-pri-motocyklovem-zavodu-300-zatacek-gustava-havla-se-zranili-dva-jezdci-jeden-z-nich-zemrel/
                       Po této události rozhodli hořičtí pořadatelé o předčasném ukončení závodů. Tak že byli zrušeny třídy
                       SUPERMONO a "nad 600"     výsledky 1+2 sobotního treninku

14.05.2011     Tak a máme tady výsledky prvních tréninků MČR supermono 300 ZGH Hořice v Podkrkonoší
                        1. Johannes Kehrer
                        2. Jiří Lefan
                        3. Jan Pavlíček
                        4. Karel Kalina
                        5. Libor Kamenický

                       Další správu tu mám z holandského Assenu
                       ....... po přejímce jsem zjistil prasklý chladič :o((
                       první trénink: 49 přihlášených,trénovalo 41, 20 minut před tréninkém začalo pršet a nastal zmatek s přezouváním.
                        1. Buiten
                        2. Velhuitzen
                        3. van de Beek
                        .
                        13. Kamenický    

13.05.2011     Vážení kolegové a příznivci nejen třídy supermono, dovoluji si vás pozvat na tento víkend
                       14/15 května k nám do Hořic v Podkrkonoší na 49. ročník silničních motocyklových závodů
                       300 zatáček Gustava Havla.
                       Libora potkáme v Hořicích, ale Martin plní své povinnosti vůči sponzorovi v holandském Assenu
                       kde se jede ve stejném termínu druhý a třetí závod UEM.
                       Martin slíbil že dá vědět co a jak, tak vás budu průběžně informovat krátkou zprávou na foru.
                       Tak ať to oběma jede co nejlépe.

28.04.2011   
Tak a konečně mám pohromadě jak VÝSLEDKY tak REPORT tak FOTO
                      z belgického Spa

24.04.2011   
Po technických problémech v tréninku je Libor na 20. místě z 38.
                      Věříme že v závodě ještě nějaké to místo určitě stáhne.

22.04.2011    Tak nám tento víkend začne sezóna a to závodem UEM v belgickém Spa.
                      Libor po né zcela zdařilém testování v Mostě (pršelo a zima) odjel již včera
                      aby využil pátečního volného testování. Martin bohužel tento úvodní závod
                      vynechá z důvodu rekonvalescence po nemoci, viz níže. On svoji sezonu
                      začne až v holandském Assenu.
                      Pokud Libor a spol. pošlou nějaké informace jak jim to jede, tak dám
                      okamžitě vědět.

30.03.2011   
Informace nejen pro medvědy.
                      V neděli bylo pěkné počasí tak jsem vytáhl  motorové přibližovadlo a zajel se podívat
                      japak na tom jsou bratři z přípravou na letošní sezonu. V servisním středisku u "LIBORŮ"
                      jsem si mohl prohlédnout právě přivezený stroj MALI AHRA 800 od pana Kopánka
                      který na něm vytvořil nový výfukový systém. Tak zas jeden díl skládačky je hotov a
                      může se jít ve volné chvíli na další.     FOTO
                   
  Do Hořic to možná stihnou ale určitě né do letošních, to maj vrabci špatné informace.
                      A jak připravují "starý " stroj ? Nikde jsem ho nemohl nalézt a nechtěl jsem být za troubu
                      abych se ptal. Až jsem si všiml že stojím jedle něho, no teda vedle něho, stál tam jen rám.
                      Celý motocykl má Libor rozebrán do posledního šroubku, možná i matičky.Zkrátka musí
                      projít důkladnou kontrolou.
                      Tak jsem se rozloučil a popojel se podívat jak je na tom Martin. Ale ten nedělal nic.
                      Né že by měl hotovo, ale ležel v posteli. Neschopenka, antibiotika a "smrt" v očích.
                      Tak jsem se raději rychle rozloučil abych nechytil taky nějaký morybundus a tradá domů.


02.02.2011   
Včera mě bylo potvrzeno že se o víkendu 16-17 července závod UEM v Mostě pojede
                      a to dokonce závody dva !! Nyní je ještě v jednání zda se při tom pojede i MČR.
                      Bohužel nám ale vypadl závod v Itálii.

31.01.2011    Pár fotek z vývoje nového motocyklu MALI AHRA
20.01.2011    Tak Vás zdravím v letošním roce a věřím že se potkáme na některém letošním závodě.
                      Připravil jsem si pro vás přehledný kalendář závodů 2011    (platný k dnešnímu dni)

                      MČR/UEM Supermono                  F1/SBK/MotoGP                                      zd.s
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

26.12.2010     Ohlédnutí za uplynulou sezonou 2010
                       Heřmánek se " ptal "    MARTINE  /  LIBORE

15.12.2010    PŘEDBĚŽNÝ KALENDÁŘ UEM - SUPERMONO 2011                  

            1.  23-24 Duben    - Spa Francorchamps - Belgium (2 závody)
            2.  14-15 Květen   - Assen - Netherlands
            3.  18-19 Červen   - Francia corta - Italy
            4.  15-17 Červenec - Most - Czech Republic
            5.  13-14 Srpen    - Oschersleben - Germany
            6.  23-25 Září     - Assen Netherlands

---------------------------------------------------------------------------------------
ČTK

DATUM:  29.11.2010
ČAS: kolem 18.00
                ......neznámý rachot a víření sněhu se šířilo dnes v podvečer v Bílé Třemešné a okolí.
                Nikdo z odborníků na neznámé jevy si tento úkaz nedokázal vysvětlit.
ČAS: kolem 18.30
                ......neznámý jev nám objasnila až skupina odborníků na ornitologii. Tyto příznaky
                způsobuje nízko letící čáp s těžkým nákladem.
ČAS: kolem 19.00
                ...... použili jsme všechny možné prostředky, aby jsme zjistili, co zapříčinilo výskyt
                čápa v tomto ročním období. A zjistili jsme, že hledal rodinný dům

                                         MATĚJE KAMENICKÉHO

                ANO JE TO TAK, ROD KAMENICKÝCH SE ROZROSTL
                                           O DALŠÍHO CHLAPA

---------------------------------------------------------------------------------------